Edmonton laatste dagen zijn aangebroken

14 augustus 2023 - Edmonton, Canada

Vrijdag hebben we Banff en de prachtige natuur van Canada achter ons gelaten. Tijd voor een paar dagen Edmonton, hier staat namelijk een enorm grootte shoppingmall!

De rit naar Edmonton nam vrijdag het grootste deel van de dag in beslag. Eerst zijn we nog met Eva naar de dokter geweest in Banff. Ze bleef maar enorm last van jeuk houden en de plekken leken alleen maar erger te worden. Na 2 uur wachten waren we eindelijk aan de beurt. Ze heeft last van Urticaria dit wordt ook wel netelroos genoemd. De oorzaak hiervan kan van verschillende dingen komen en hetgeen waar ik mee begonnen was (anti allergie drankje) moest ik doorzetten. De jeuk kan verzacht worden met koude doeken en proberen warmte te vermijden. Het mag ons 400 dollar kosten dit bezoek, maar gelukkig zijn we goed verzekerd 😉

Na het doktersbezoek konden we gaan rijden naar Edmonton. We hadden in eerste instantie gepland om een stop te maken in Red Deer, hier konden we namelijk wat leuks met de kinderen gaan doen. Gelukkig hadden we ze dit niet verteld, want na het doktersbezoek ging dit helaas niet meer lukken.

Onderweg zijn we nog wel gestopt bij een wasstraat waar we de camper gesopt hebben. We moeten hem maandag namelijk weer schoon inleveren. Eenmaal aangekomen in ons hotel zijn we nog even in het zwembad wezen zwemmen met de kinderen en daarna was het bedtijd.

IMG_4597

Zaterdag en zondag hebben we in de shoppingmall besteed. Zaterdag zijn we wezen winkelen en zondag (vandaag) hebben we het waterpark met de kinderen bezocht. Het is bizar groot deze mall, er is een zwembad, attractiepark, aquarium, bowling, speeltuin, golfbaan dus genoeg om je dus 2 dagen te vermaken 😉

IMG_4590 IMG_4601IMG_4588 IMG_4587

Inmiddels is de dag hier weer voorbij en rijden we morgen terug naar Calgary. Hier leveren we de camper in. Dinsdag vliegen we terug en woensdag komen we in Amsterdam aan.

Het is een prachtige reis geweest en Canada heeft onze harten veroverd. De natuur is onbeschrijfelijk mooi en dan hebben we zeker niet alles gezien! Graag wil ik ook iedereen bedanken voor het volgen van onze reis 😘

Groetjes en een dikke knuffel van de Visjes!

1. Sjak:
    14 augustus 2023
    De natuur is daar zeker ontzettend mooi! Hele goede terugreis toe gewenst! En nogmaals bedankt voor het mogen mee lezen! Liefs 🤗
  2. Visjes:
    Dank je wel! En graag gedaan! ☺️☺️
  3. Suze Vis:
    14 augustus 2023
    Leuk dat we mochten meegenieten van jullie prachtige reis. Wat veel mooie herinneringen hebben jullie gemaakt. Geniet nog van de laatste dagen en alvast een hele goede terugvlucht.
  4. Visjes:
    14 augustus 2023
    Absoluut herinneringen voor de rest van ons leven! Dank je wel! 😘
  5. Cor Vis:
    14 augustus 2023
    We hebben echt meegenoten met jullie!!!
  6. Visjes:
    Leuk om te horen!
  7. Ann Badjura:
    14 augustus 2023
    Ach arme Eva, hopelijk is ze er snel vanaf! En wat een avonturen weer in deze grote shopping! Fijn te lezen dat jullie zo genoten hebben van de mooie natuur. Wie weet komen jullie nog wel eens terug? Alvast een goede reis terug naar huis!! Ik heb volop meegenoten van jullie verslagen en foto's!
  8. Visjes:
    15 augustus 2023
    Gelukkig gaat het nu alweer stukken beter met Eva! Hopelijk komen we nog eens terug! 😍 Onwijs leuk dat je hebt meegenoten van onze reis 🥰
  9. Monique:
    15 augustus 2023
    Bedankt dat ik mee mocht lezen, wij zijn hier nog 2 weken. Wens jullie een goede reis terug!
  10. Visjes:
    15 augustus 2023
    Geniet nog van jullie tijd in Canada! Dank je!