We have arrived!

8 juli 2023 - Calgary International Airport, Canada

Na zoveel maanden van plannen was het eindelijk zover..onze reis naar Canada! Inmiddels hebben we onze eerste nacht in Canada erop zitten (nouja het is eigenlijk nog nacht maar we zijn allemaal klaar wakker 🙈).

Eigenlijk ging alles vrij makkelijk, geen lange wachtrijen op Schiphol (dat was al heel fijn om mee te beginnen). De tijd achter de douane hebben we gedood met een koffie bij de Starbucks.

IMG_1582

We vlogen met KLM en dat vonden we een fijne ervaring. De kinderen kregen een klein presentje bij binnenkomst en speciale kindermaaltijden tijdens de vlucht (die ook altijd als eerste uitgeserveerd werden).

IMG_1585IMG_1588

Bij aankomst op Calgary ging alles vrij soepel. Er staan beeldschermen waar je op moet invullen of je goederen hebt die je moet aangeven, hoe lang je blijft en van de volwassenen maakt die een foto. Hierna konden we zo doorlopen na een korte paspoortcontrole om onze bagage op te halen.

IMG_1596

Vanuit ons hotel (Comfort Inn & Suites AirPort North) reed een gratis shuttle vanaf de luchthaven naar het hotel die we moesten bellen bij aankomst. Na de koffers te hebben opgehaald heb ik hun dan ook gebeld en binnen 10 minuten stond het busje voor.

Aangekomen in het hotel is Wouter nog even met de kinderen gaan zwemmen en al gauw daarna zijn we gaan slapen.

IMG_1599C9F5F943-1F9D-4143-A3AA-3132B292A438

Inmiddels is het hier nog erg vroeg en gaan we ons zo rustig aan klaarmaken om te ontbijten en de camper op te halen vandaag!

Groetjes van de Visjes! 😘

1. Lotte:
    8 juli 2023
    Leeeeuk Mies, benieuwd naar de camper foto’s. Smakelijk en fijne dag!!
  2. Visjes:
    Dank!! xx
  3. 10:
    Leuk om te lezen!
  4. Visjes:
    xx
  5. Ruby:
    8 juli 2023
    Wat leuk om te lezen! En fijn dat het allemaal zo soepeltjes ging. Have fun girl!!
  6. Visjes:
    Thnx meid! x
  7. Suze Vis:
    8 juli 2023
    Fijn dat alles zo soepel verlopen is.
  8. Visjes:
    Zeker fijn!
  9. Monique:
    8 juli 2023
    Geweldig hoe jij dit verhaal weer op papier (i pad ) zet leuk om alleste volgen van jullie bijzondere reis .
    Genieten 😉😉
  10. Visjes:
    Ik doe mijn best. Leuk dat je ons volgt! 😄
  11. Oma Corrie:
    8 juli 2023
    Leuk om alles te lezen inmiddels hebben jullie de camper geniet ervan xxxx
  12. Visjes:
    Komt goed oma! Xx
  13. Sjak:
    8 juli 2023
    Fijn dat het reizen zó soepel is gegaan! Op naar het avontuur!
  14. Visjes:
    Avontuur is het zeker!
  15. Yvonne Sluiters:
    8 juli 2023
    Gelukkig een fijne reis gehad, camper gehaald dan kan nu het feest beginnen. Geniet en doe voorzichtig!!
  16. Visjes:
    We doen voorzichtig!! xx