Eerste nacht zit erop

9 juli 2023 - Radium Hot Springs, Canada

Onze eerste nacht was kwa slaap laten we zeggen “matig” 😂 Eva was om half 2 klaar wakker en heeft daarna ook niet veel meer geslapen (en ik dus ook niet).

Toen het eindelijk half 7 was en we mochten ontbijten zijn we dat ook gelijk maar gaan doen. De kinderen keken hun ogen uit met al dat lekkers. Zelf waffels maken, cake, muffins, bagels lekkerrr!

IMG_1604IMG_1606

De camper mochten we eigenlijk pas in de middag ophalen. Maar aangezien we er allemaal klaar voor waren en Cruise Canada om 8 uur open ging hebben we het erop gewaagd. Ik heb via de app een Uber geregeld en zo zijn we er naartoe gereden. Dit met succes want binnen een klein uurtje kregen we te horen dat ze er eentje voor ons klaar hebben!!

IMG_1609

Hoppa dat is nog eens fijn! Gelijk onze koffers uitgepakt en onze spullen een plekje gegeven. Door naar de Dollarama en de Walmart voor de boodschappen. Jeetje wat zijn die winkels enorm zeg! Gelukkig had ik een lijstje anders hadden we er nog gelopen.🙈

Na de boodschappen was het tijd om te lunchen. Dus op de parkeerplaats van de Walmart maar gelijk even een lunch gemaakt 😂

Na de lunch door naar onze eerste bestemming Kootenay. Wat een mooie rit zeg! De bergen, de meertjes, het groen wauw!

1FBD5B7B-CC3C-44E5-9248-2600EB01DBAD

Rond 6 uur in de avond kwamen we aan op de camping. Broodjes hotdog stonden op het menu en deze in de camper gemaakt. Het brandalarm boven de kookplaat snap ik alleen niet zo goed… Enig wild wat er in de omgeving was heb ik waarschijnlijk wel weggejaagd.

IMG_1616
Inmiddels zit onze eerste nacht erop! Vandaag naar de Hot Springs en daarna door naar onze volgende bestemming!

Groetjes van de Visjes!

1. Yvette Kilian:
    9 juli 2023
    Super leuk die foto's. En due supermarkten, alsof je een andere wereld instapt.😂😂. Wij genieten mee😘
  2. Visjes:
    10 juli 2023
    Dank je wel! Ja de supermarkt is heftig hè hahah! Leuk dat je jullie meegenieten 😘
  3. Sjak:
    9 juli 2023
    Mooi plekje zó tussen de bomen! En hopelijk vannacht weer wat langer slapen! Weltrusten 😴
  4. Visjes:
    10 juli 2023
    Dank je wel! De nacht erna ging alweer wat beter gelukkig!
  5. Cor Vis:
  8. Visjes:
    Hahaha ja zielig hè!
  9. Ann Badjura:
    10 juli 2023
    Wat een heerlijke start van de vakantie. Ik geniet met jullie mee! Ik wens jullie verder een hele fijn reis toe en ik ga jullie zeker volgen.

Groetjes uit Vancouver,
    Ann
  10. Visjes:
    10 juli 2023
    Wat leuk dat je ons volgt! Onwijs bedankt!