Revelstoke

10 juli 2023 - Revelstoke, Canada

Na ons ontbijt zijn we de dag gestart met een mooie wandeling (klim) die vanaf onze camping (Red Streak Campground) begon.

De wandeling hebben we via de app AllTrails opgezocht en zo zijn we gestart. Het was best even klimmen, maar het uitzicht was de klim waard!

Eenmaal terug van onze wandeling hebben we de camper opgeruimd en zijn we naar de Radium Hot Springs gereden. Wat was dit even lekker zeg! Het water was 39 graden en ernaast stond een heel koud bad waar je eerst in kon gaan.

Na het zwemmen en relaxen was het tijd om door te rijden naar onze volgende bestemming Revelstoke. Het was een rit van ongeveer 3 uur, maar tijdens de rit kijken we onze ogen uit. We zijn onderweg ook nog even gestopt om te lunchen. Wij een broodje met koffie en de kinderen hadden al iets anders gespot (op vakantie mag dat 😉).

Aangekomen op de volgende camping Snowforest. Het is een vrij nieuwe camping en het ziet er allemaal netjes uit. Hier blijven we 2 nachtjes en inmiddels zit de eerste nacht er al op. Vandaag staat The Pipe Mountain Coaster en The Enchanted Forest op het programma!