Weer een update!

12 juli 2023 - Kelowna, Canada

Wat een leuke dag hebben we gehad (maandag) in Revelstoke!

Na het ontbijt stond de Pipe Mountain Coaster op het programma. Om half 9 ging het open en niet veel later kwamen wij aan om kaartjes te kopen. Het was nog lekker rustig dus er was geen sprake van wachtrijen.
Er waren twee gondels naar boven, éen bracht je naar het punt waar je vervolgens met de coaster naar beneden ging en de ander bracht je naar een nog hoger punt om o.a. het prachtige uitzicht op te nemen. We mochten 2x met de mountain Coaster naar beneden en dit waren dan ook twee verschillende routes. Wat mij betreft had ik wel 100x er mee naar beneden gewild. Je gaat zo snel naar beneden, de tranen liepen er van langs mijn wangen. De foto’s zeggen genoeg 😜

IMG_1670IMG_0449IMG_1671

Na 2x met de coaster naar beneden te zijn gesjeesd hebben we de 2e gondel naar het hoogste punt gepakt. Wat een uitzicht zeg! Wat ons betreft is dit tot zover het mooiste uitzicht wat we hebben gezien! Bovenop stond ook een klein restaurantje, hier hebben we een heerlijk ijsje gegeten.

IMG_1686 IMG_0449

Tijd om te gaan lunchen en voor de kinderen wilden we wat verkoeling opzoeken. Playground gegoogled en al snel zag ik iets wat op een waterspeeltuin(tje) leek. Uiteindelijk stelde het niet heel veel voor, maar het was gratis en de kinderen vonden het leuk.

Na de speeltuin weer terug naar de camping. Hier hebben we allemaal even ons eigen ding gedaan. De kinderen keken een film met de airco aan in de camper, Wout was een middag dutje doen en ik las buiten voor de camper een boek.

We hadden beloofd om die avond een kampvuur te maken en als toetje na het eten s'mores te maken. Dit was erg geslaagd!

IMG_1695 IMG_1693

Inmiddels zijn we aangekomenen op onze volgende bestemming: Kelowna. We zijn onderweg bij het Enchanted Forest gestopt. Hier vertel ik in de volgende blog over anders wordt deze wel erg lang.

Groetjes van de Visjes!

1. Sjak:
    12 juli 2023
    Super gaaf! En die mooie uitzichten gaan jullie vast nog meer tegen komen! Geniet! En super leuk dat wij mee mogen genieten! 🍀💙🙏
  2. Visjes:
    Was inderdaad onwijs gaaf! Fijn dat je meegeniet 😄
  3. Suze Vis:
    12 juli 2023
    Wat een mooie herinneringen hebben jullie weer gemaakt. Kampvuur zal zeker een succes zijn geweest.
    P.s. ik stuur steeds de blog door aan Cor. Zo geniet hij ook mee.
  4. Visjes:
    14 juli 2023
    Kampvuur was een groot succes! Zeker de smores! Nu geen kampvuur meer mogelijk mag nu helaas niet
  5. Cor Vis:
    Genieten zeg!!!
  6. Visjes:
    Doen we zeker!
  7. Yvonne Sluiters:
    12 juli 2023
    Leuk om te lezen Mies en ook de kids hebben het duidelijk naar hun zin.
  8. Visjes:
    14 juli 2023
    Die hebben het zeker naar hun zin!
  9. Tonny Swinkels:
    12 juli 2023
    Wat een genot om de kinderen dit te kunnen bieden, vergeten ze nooit meer. Voor jullie ook mooi om samen met de kinderen van een "andere wereld" te Genieten. De natuur is overweldigend en de uitzichten "Groots" Enjoy the trip!!
  10. Visjes:
    14 juli 2023
    Ja absoluut, kinderen nemen dit hopelijk voor de rest van hun leven mee! Dank je wel!!
  11. Oma Corrie:
    12 juli 2023
    Leuk verhaal en prachtige foto's nog heel veel genieten in deze vakantie
  12. Visjes:
    Doen we!! xx
  13. Monique:
    12 juli 2023
    Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed en leuk gaat allemaal.
    Kijk alweer uit naar het volgende verhaal.
    Fijne reis😉😉
  14. Visjes:
    14 juli 2023
    Wat leuk om te lezen dat je zo meegeniet! Dank je wel! 🥰
  15. Ann Badjura:
    12 juli 2023
    Dat ziet er super uit en je kan zo zien dat het een geweldige dag was! Ik kijk alweer uit naar het volgende verslag. Geniet ondertussen lekker verder!
  16. Visjes:
    14 juli 2023
    Was het zeker! Vergeet nog te zeggen dat we bij de ijsjesboerderij waren gestopt! Was onwijs lekker! 😋 Leuk om te lezen dat je meegeniet 😁