Naar Vancouver Island!

17 juli 2023 - View Royal, Canada

Zondag stond vooral in het teken van de overtocht naar Vancouver Island. We hadden een plekje op de boot van 12:00 uur gereserveerd en ze willen het liefst dat je een uur van te voren aanwezig bent.

De camper weer in- en opgeruimd zodat we om 10 uurrichting de haven konden rijden. De rit was een half uur dus we waren iets te vroeg, maarja liever te vroeg als te laat!

Eenmaal om 11 uur ingecheckt en rond half 12 werd er omgeroepen dat we moesten terugkeren naar onze auto’s zodat het boarden kon beginnen.

IMG_0564

Op de boot zijn we naar het buitendek gelopen zodat we konden genieten van het mooie uitzicht! 😍

IMG_0598 IMG_0560IMG_0591IMG_2020IMG_0581IMG_2014IMG_1999

Om half 2 kwamen we aan in de haven van Victoria op Vancouver Island! Hier zijn we op zoek gegaan naar een plek waar we een broodje konden eten. Na de lunch zijn we door gereden naar de camping en daar hebben we even rustig aan gedaan. Rondje over de camping gelopen en kinderen hebben in de speeltuin gespeeld.

Vandaag staat een dagje Victoria gepland, we zijn benieuwd!

Groetjes van de Visjes!

1. Oma Corrie:
    17 juli 2023
    Ziet er allemaal weer prachtig uit geniet er maar van
  2. Visjes:
    Dank je wel 😘
  3. Sjak:
    17 juli 2023
    Omgeving ziet er mooi uit! Véél plezier daar! PS: géén warme douche zou bij mij nog lagere score krijgen! Het hoeft er niet perse mooi uit te zien, als straal maar goed is, er genoeg uit komt en WARM is! 😁
  4. Visjes:
    19 juli 2023
    Haha ja daar heb je ook wel gelijk in!
  5. Ann Badjura:
    18 juli 2023
    Altijd de moeite op de ferry met de mooie zichten onderweg. Weer een fijn dagje en hopelijk ook weer een leuk dagje gehad vandaag! Gaan jullie nog naar de Malahat Skywalk? Heel leuk om met kinderen te doen en als je bijna boven bent kan je met de glijbaan naar beneden. Het is wel redelijk prijzig, maar wij vonden het de moeite. Wij zijn er geweest een week nadat het opende een paar jaar geleden. In elk geval nog veel plezier. Als je richting Tofino rijdt dan misschien even kijken bij Coombs, The Old Country Market - Goats on the Roof. Meestal zitten daar geiten op het dak, het is een soort supermarkt en je kan er lekkere ijsjes eten. :D Zoveel leuks te zien, geniet er nog volop van!
  6. Visjes:
    19 juli 2023
    De Ferry overtocht was prachtig! Vanmorgen zijn we naar de Malahat Skywalk geweest en dit was zeker het geld waard! We zitten een beetje met de wegafsluiting richting Tofino waardoor een stop onderweg een beetje onmogelijk wordt gemaakt 🥲 Morgen gaan we die kant op!
  7. Yvonne Sluiters:
    18 juli 2023
    Alweer een vol programma met een heerlijke maaltijd zo te zien😋. Morgen weer veel plezier.
  8. Visjes:
    Onwijs lekkere maaltijd! Dank je wel! X
  9. Ann Badjura:
    19 juli 2023
    Ja, dat is te begrijpen...een beetje moeilijk met de Tofino situatie en de wegafsluitingen op het dit moment. Veel succes met de trip daarheen, komt vast wel goed. Wie weet is het misschien wel te doen op de terugweg.
  10. Visjes:
    21 juli 2023
    Morgen de terugweg, we gaan het merken 😄